کد خبر: ۲۲۷۷۳
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

رمزارز رندر چیست؟ | نحوه خرید رندر توکن(Render Token)

ارزدیجیتال رندر، با نام اختصاری RNDR یک رمز ارز یا شکلی از دارایی دیجیتالی غیر متمرکز است که در سال ۲۰۲۰ به بازار جهانی وارد شد و در پلتفرم اتریوم ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه ارزهای دیجیتال به یکی از حوزه‌های سرمایه‌گذاری کلان تبدیل شده است تا جاییکه اکثر افراد و شرکت‌های مطرح سعی در ایجاد رمز ارزجدید برای تبادلات مالی خود هستند. اما نباید این نکته را فراموش کرد که وارد شدن به این حوزه نیاز به کسب دانش و اگاهی دارد. در این گزارش سعی می‌کنیم یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال را برای علاقه‌مندان معرفی کنیم.

ارز دیجیتال رندر توکن (Render Token) با نام اختصاری rndr یک رمز ارز یا شکلی از دارایی دیجیتالی است که در بازار‌های جهانی معامله می‌شود. به عبارت دیگر رندر توکن یک شبکه رندر GPU توزیع شده است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است و هدف آن اتصال هنرمندان و استودیو‌های نیازمند به قدرت محاسباتی GPU با شرکای استخراجی است که مایل به اجاره قابلیت‌های GPU خود هستند. این ارزدیجیتال در سال ۲۰۰۹ توسط OTOY، Inc ایجاد شد.

رمزارز رندر RNDR، یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است که در سال ۲۰۲۰ به بازار جهانی وارد شد و در پلتفرم اتریوم ساخته شده است. تیم رندر با حمایت شرکت OTOY، در خارج از لس آنجلس، با اعضای تیم در سراسر جهان مستقر است.

لازم به ذکر است که توکن رندر RNDR یک توکن ابزاری است که با استاندارد ERC۲۰ ایجاد شده است که برای تبادل قدرت محاسباتی GPU از ارائه‌دهندگان GPU (اپراتور‌های گره) استفاده می‌شود. RNDR از ترکیبی از سیستم اثبات کار دستی و خودکار، یا در این مورد اثبات رندر، استفاده می‌کند تا تأیید کند که تمام آثار هنری قبل از پرداخت و انتشار آثار با موفقیت ارائه شده است.

با استفاده از ویژگی‌های امنیتی ذاتی بلاکچین اتریوم، دارایی‌های اختصاصی پس از آپلود هش می‌شوند و به صورت تکه‌ای برای رندر به گره‌ها ارسال می‌شوند. تمام پرداخت‌های RNDR در حین رندر در escrow ذخیره می‌شوند و پس از تأیید دستی توسط هنرمند سفارش‌دهنده کار موفق، برای اپراتور‌های گره منتشر می‌شوند. برای جلوگیری از عوامل مخرب در هر دو پایگاه کاربر، تمام دارایی‌های ارائه‌شده در شبکه تا زمانی که پرداخت با موفقیت پرداخت نشود، واترمارک می‌شوند، پس از آن زمان ممکن است رندر‌های بدون واترمارک دانلود شوند، و تمام پرداخت‌ها تا زمانی که به‌طور دستی تأیید شود که درست ارائه شده‌اند، در امان نگه داشته می‌شوند.

نحوه خرید رندر توکن

ارز دیجیتال رندر توکن را می‌توانید از صرافی‌های هوبی گلوبال، یونی سواپ و صرافی کوکوین خریداری کنید.

چگونه رندر توکن را نگهداری کنیم؟

برای نگهداری رندر توکن یا سایر ارز‌های دیجیتال دو روش کلی وجود دارد:
استفاده از کیف پول‌های سخت افزاری مانند لجر (Ledger)
استفاده از کیف پول‌های نرم افزاری آنلاین و آفلاین مانند تراست ولت (Trust Wallet)
ایران بایننس سرویس کیف پول ارائه نمی‌دهد و شما برای خرید رندر توکن از ایران بایننس میتوانید از هر دو نوع این کیف پول‌ها استفاده کنید و محدودیتی در نوع کیف پول انتخابی شما وجود ندارد.

رندرینگ یکی از پرهزینه‌ترین پردازش‌هایی است که برای انجام آن نیاز به سخت افزار قدرتمند داریم، The Render Network با دانستن این نیاز و توجه به قابلیت‌های بی نظیر بلاکچین تلاش کرده است این دو را پیوند دهد.

هدف رندر توکن این است که افراد بتوانند توان GPU خود را در اختیار شبکه قرار دهند و در ازای این اجاره توکن و درآمد کسب کنند و هنرمندان و استریو‌هایی که نیاز به توان پردازشی برای رندر دارند نیز با هزینه کمتری موفق به دستیابی شوند.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
وبگردی